- Kompleksowość i integracja
- Wielozakładowość
- Wielojęzyczność
- Powielarność
- Skalowalność - małe, średnie firmy
- Rozwój - zakresu i formy, rozwój wraz z klientem
- Łatwość obsługi
System SIE400WEB jest zintegrowanym pakietem oprogramowania typu ERP/MRP II wspomagającym zarządzanie firmą , zapewniającym pełną informatyczną kontrolę procesów technologicznych i ekonomicznych. Służy do planowania i kontroli kosztów oraz budżetowania działalności.
Przeznaczony dla firm produkcyjnych, handlowych i usługowych. Skutecznie obsługuje firmy wielozakładowe.
Dzięki zastosowaniu serwerów IBM iSeries przetwarzanie danych jak i przechowywanie danych jest całkowicie bezpieczne.
Aplikacja stanowi pełne elastyczne rozwiązanie usprawniające działalność firm w takich obszarach jak:
Niezbędnym elementem do poprawnego prowadzenia i kontrolowania działalności finansowej firmy jest niezawodny system księgowy. Rozwiązanie, które proponuje firma SOLINT-ENIAC odnosi się przede wszystkim do tych przedsiębiorstw, które chcą współpracować z systemem informatycznym globalnie kontrolującym strefę administracyjno-finansową. System pozwala na całkowicie bezpieczne przechowywanie danych oraz korzystanie z nich dzięki zastosowaniu serwera IBM iSeries.
Golden Lake co do zakresu funkcjonalności porównywany jest z innymi systemami finansowo-księgowymi na naszym rynku, jednakże ze względu na to że jest on (opcjonalnie) ściśle powiązany z systemem produkcyjno-logistycznym SIE/400, może stanowić interesującą, sprawnie działającą oraz korzystną cenowo propozycję kompleksowego systemu informatycznego dla firm, którym zależy na posiadaniu jednorodnego pakietu rozwiązań.
Pierwsze wdrożenia Golden Lake w Polsce w latach 90-tych prowadzone przez naszą firmę głównie dla dostawców lub podwykonawców Fiat Auto Poland były doskonałym sprawdzianem niezawodności systemu, jego skalowalności oraz funkcjonalności przy instalacjach w firmach produkcyjnych, usługowych czy też typowo handlowych.
Na przestrzeni tych kilkunastu lat system był ciągle rozwijany, modyfikowany i przystosowywany do zmieniających się warunków ekonomicznych oraz przepisów wynikających z ustawy o rachunkowości oraz VAT.
Głównymi funkcjonalnościami, które dodatkowo wzbogaciły system są:
Ostatnią dużą zmianą było wykorzystanie narzędzi WEBGATE i przekonwertowanie interfejsu użytkownika na tryb graficzny (okienkowy), tak więc na dzień dzisiejszy klienci pracujący w Golden Lake mogą korzystać ze „starego interfejsu tekstowego (terminalowego) lub też wybrać rozwiązanie GUI o nazwie Golden Lake WEB
Enterprise by HansaWorld oferuje typowe dla systemów klasy ERP moduły pozwalające na obsługę kluczowych procesów jak księgowość, ofertowanie i zamówienia, zarządzanie magazynami, produkcja. Dodatkowo, w ramach jednej aplikacji można uruchomić zestaw funkcji wspomagających zarządzanie relacjami z klientami (CRM), jak e-mail, zarządzanie dokumentami, graficzny kalendarz, graficzne planowanie zasobów, tablice ogłoszeń. Enterprise oferuje też serię wbudowanych modułów dedykowanych, zaprojektowanych specjalnie na potrzeby określonych branż.
Przykładowe rozwiązania dedykowane dla firm specjalizujących się w takiej działalności jak:
Ścisłe powiązanie wszystkich elementów systemu daje unikalne możliwości interakcji pomiędzy poszczególnymi jego częściami. Natomiast wykorzystanie zaawansowanych technologii daje możliwości efektywnego wykorzystania funkcjonalności systemu wewnątrz ogranizacji. Tym samym, ograniczając konieczność korzystania z innych aplikacji, Enterprise umożliwia niskie koszty utrzymania dla średnich przedsiębiorstw.
Poza typowymi dla systemów ERP i CRM, rozwiązaniami, oprogramowanie Enterprise oferuje moduły Logistyka i Magazyn, dostęp do systemu przez telefon komórkowy i WAN, a także wiele rozwiązań wertykalnych
Pracuje na bazach danych MS SQL i Oracle (w rozwiązaniu standardowym na swojej natywnej bazie danych)
Oprogramowanie HansaWorld może pracować na wszystkich wiodących platformach: Windows, Mac, Linux, IBM, PDA i telefonach iPhone, tabletach iPad oraz na urządzeniach z zainstalowanym systemem Android . Umożliwia wprowadzanie walut obcych, a także konsolidację danych z wielu firm.
Na oprogramowaniu HansaWorld pracuje ponad 75 000 firm na całym świecie, a w wielu z nich z systemu korzystają setki użytkowników równoczesnych.
Dla zagwarantowania przepływu danych pomiędzy czy to własnymi oddziałami, czy partnerami biznesowymi udostępniamy naszym klientom rozwiązanie elektronicznej wymiany danych w skrócie EDI. Przy pomocy tego rozwiązania możliwa jest wymiana wszelkich danych takich jak dokumenty transportowe, zamówienia, faktury i wiele innych informacji niezbędnych i wykorzystywanych dla szybkiego i prawidłowego działania firmy i jej procesów logistycznych.
Jest to rozwiązanie gwarantujące szybki, bezobsługowy i pewny przepływ danych zarówno z/do systemów klasy ERP/MRP, jak i przy wykorzystaniu innych spersonalizowanych dla potrzeb klienta aplikacji. EDI eliminuje konieczność wielokrotnego wprowadzania tych samych danych w wielu miejscach i aplikacjach, i zwiększa przepustowość ich przepływu, zarazem zmniejsza pracochłonność i czasochłonność procesu.
Dla naszych klientów udostępniamy rozwiązania umożliwiające odbiór, wysyłkę oraz przetwarzanie wszelkich komunikatów EDI zarówno z najbardziej popularnych standardów takich jak np. Edifact, Odette, VDA, ale również jesteśmy w stanie opracować mechanizmy dla mniej popularnych standardów, bądź specyficznych wymagań klienta, Rozwiązania EDI, jakie proponujemy naszym klientom, bazują głównie na produktach udostępnionych przez naszego partnera firmę Intesa, jednego z największych międzynarodowych WAN providerów, którego jesteśmy jedynym przedstawicielem na terenie Polski, jak również naszych autorskich rozwiązaniach, które potrafią sprostać najbardziej wymagającym potrzebom EDI. Moduły EDI (autorskie i firmy Intesa) są w pełni zintegrowane z naszym oprogramowaniem SIE400, ale posiadamy także klientów, dla których wykonaliśmy integrację ich oprogramowania ERP z modułami EDI.
Do największych zalet wykorzystywania EDI należą m.in.:
„Program JPK” to aplikacja naszego partnera firmy TGSOFT, obsługująca zarządzanie wszystkimi plikami JPK (walidacja, wysyłka do US, archiwizacja). Nasze oprogramowanie jest w pełni zintegrowane z tą aplikacją co pozwala na szybkie i bezproblemowe tworzenie plików JPK , ich podpis elektroniczny , wysyłkę na bramki MF oraz na otrzymanie UPO. Posiadamy także wdrożenia integrujące to rozwiązanie z innymi systemami ERP nie posiadającymi funkcji obsługi wysyłki plików JPK.
Aktualnie pracujemy nad rozwiązaniem integrującym nasze oprogramowanie (ale jest to także możliwe dla innych platform ERP) z nową aplikacja formy TGSOFT obsługująca faktury KSEF (przychodzące i wychodzące)
Nasza firma świadczy wysokiej jakości usługę outsourcingu polegającą na przejęciu administrowania systemem informatycznym przedsiębiorstwa